کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی بهترین مرجع تبادل مقالات برای خرید بهترین پرینتر
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

بهترین مرجع تبادل مقالات برای خرید بهترین پرینتر

بازدید : 8
يکشنبه 12 تير 1401 زمان : 9:13

کمپانی مهندسی Renishaw به مراد توسعه و گسترش دستگیره‌ های در پرینت سه آتی گردیده پرینتر سه بعدی FDM برای دو هلیکوپتر، با کمپانی Hyde Aero Products (HAP) و راءس ملی ایجاد کرد صعودی (NCAM) در بریتانیا همیاری کرد. اگرچه کمپانی HAP تا قبل از این همیاری روی چاپ سه آتی پلیمری سپرده گذاری کرده بود، این پروژه او‌لین به کارگیری این موسسه از فناوری پرینت سه آینده فلزی محوب می گردد. غرض پژوهش این زمینه بود که آیا چاپ سه آینده فلزی قادر است راه و روش حلی مطلوب و مقرون به صرفه ای برای ایجاد کرد دستگیره هلیکوپتر ها و احتمالاً بقیه قطعات باشد. این پروژه با استعمال از طریق ذوب لیزری مبنی بر بستر پودر به طور افقی و با ساختار های هواخواهی مشبک ساخته شد.
پرینت سه آینده دستگیره های در هلیکوپتر
خرید پرینتر سه آتی
پرینت سه آتی قطعات هواپیمای گران قیمت
کمپانی حمل و نقل هوایی Cabin Management Solutions (CMS) برای پرینت سه آجل قطعات گران‌قیمت با باکیفیت در کابین هواپیماهای سری خویش، از دو پرینتر سه آتی فیبر کربن صنعتی به کار گیری نموده است. این قطعات برای افزایش کابین و جایگزینی در هواپیماهای لاکچری آیتم استعمال قرار میگیرند. پرینت سه آینده فیبر کربن پیوسته استحکام کافی برای جایگزینی آلومینیوم را در عین کاهش ۵۰ درصدی وزن ارائه می‌دهد. در واقعیت حتی می اقتدار در هنگام چاپ سه آتی با فیبر کربن پیوسته، استحکام بیشتری به قطعه اعطا کرد و در عین حالا به کارگیری از مواد را کاهش اعطا کرد. شرکتCMS از فناوری پرینت سه آتی برای ساخت و ساز قطعات سفارشی سازگار با FAA مشمول در حدود ۲۰ پنل کلید لامپ، در اختیار گرفتن کننده آب و هوای کابین، شارژرهای USB-A وUSB-C و براکت های برگه اکران لمسی قابل تهیه به کارگیری نموده است.


پرینت سه آینده قطعات هواپیمای گران قیمت
پرینت سه آینده قطعات جت های جنگنده در محل
یک کمپانی هوافضایی و دفاعی سوئدی به اسم Saab مدتی میباشد که در فرآیند تشکیل داد قطعات داخلی جت های جنگنده خویش از تکنولوژی پرینت سه آجل به کارگیری می نماید. فناوری پرینت سه آینده برای کمپانی Saab قابلیت بسط و تعمیر قطعات را در عین کاهش مجال و مخارج تشکیل داد آماده نموده است. این موسسه در ماه مارس قبل، یک کدام از اولی پروازهای آزمایشی خویش را با یک قطعه پرینت سه آتی گردیده به جاری ساختن رساند. این قطعه یک روزنه تشکیل شده از ماده پرینت سه آجل PA 2200(پلی آمید ۱۲) بود که در قبال وضعیت محیطی مقاوم میباشد. کمپانی Saab امیدوار میباشد مواد مقاومتری مخصوصاً برای مقاومت در قبال سرمای یخ بندان ارتفاعات بالا پیدا نماید. همینطور این موسسه قصد دارااست یک سیستم پرینت سه آجل متحرک پیشرفت دهد تا بتواند آن را به مقر‌ های متفاوت غالب شود.

بازدید : 7
شنبه 11 تير 1401 زمان : 9:39

این پروژه بحران برانگیز در واقع از سال ۲۰۱۴ آغاز گردیده‌است. Autodesk در پرینتر سه بعدی FDM سال ۲۰۱۵ در هفته پیاده سازی میلان، یک کنفرانس برگزار کرد و اکثری از طراحان سرویس ها چاپ سه آجل بدین نمایشگاه دعوت شدند. در‌این کنفرانس استودیوی پیاده سازی OCore، که Livrea Yacht اسم داراست نیز حضور داشت. در‌این فرصت، این مجموعه با همیاری CRP Group در درحال حاضر شغل بر روی یک مثال ی نخستین کشتی چاپ سه آتی گردیده بود. Autodesk قوی به یاری به این مجموعه ها برای تبدیل این مثال اول به حقیقت بود.

OCore یک تکنولوژی چاپ سه آینده ویژه برای تشکیل داد بدنه بسط بخشید و از مواد LEHVOSS برای ساخت قطعات گران قدر بهره مند شد. مواد آیتم به کارگیری در‌این پروژه LUVOCOM 3F PAHT CF نامیده میشود.

این ماده یک پلی آمید با کوشش بالا میباشد که با الیاف کربن تقویت می‌شود. به کار گیری از الیاف کربن سبب ساز تولید قطعه ای با استحکام بالا، مشقت زیاد و وزن معدود می‌گردد.

کل اجزای کاربردی و همینطور بدنه کشتی بادبانی به طریق چاپ سه آینده تشکیل‌شده اند و سود یک مسابقه دهنده در اقیانوس به ارتفاع ۶٫۵ متر میباشد. مجموعه OCore اخذ که چاپ سه آینده آن‌ها را توانا به کاهش مخارج ایجاد و حتی بهبود انعطاف پذیری قطعات می نماید.

مرحله آتی این پروژه در اولِ سال ۲۰۱۹ با ایفا آزمایشهای دریایی شروع خواهد شد.

بازدید : 9
چهارشنبه 8 تير 1401 زمان : 9:21

کمپانی Factum Arte در قضیه امان از اثرها فرهنگی با استعمال از فناوری های پرینتر سه بعدی FDM تازه مثلا تعدادی نحوه پرینت سه آتی حرفه ای است. این موسسه در سال ۲۰۰۱ به وسیله هنرمندان Adam Lowe،Manuel Franquelo و Fernando Garcia-Guereta تأسیس شد و درحال حاضر در مادرید، میلان و لندن شعبه دارااست. این مجموعه با به کارگیری از اسکنرهای سه آتی کیفیت خوب و غیر تماسی چندین جای و اشیا حائز اهمیت فرهنگی که در معرض خطر بوده اند را تصویب نموده است. از این کپی ها برای سبک سازی و پرینت ورژن های نسخه برداری با استعمال از اشکال فناوری های پرینت سه آینده استعمال می‌شود. فناوری های پرینت سه آینده برای کمپانی Factum Arte قابلیت و امکان ایجاد کرد دوباره اثراتی بسیار شبیه به ورژن های اساسی را مهیا نموده است، به طوری که منتقدان آنها‌را به جعل مجرم کرده اند.

توصیه آنلاین پرینت سه آتی
ساخت‌و‌ساز دوباره اثر ها فرهنگی و هنری با به کارگیری از اشکال تکنولوژی های پرینت سه آجل

در حالی که Factum Arte به جهت ساخت دوباره اثر ها با به کارگیری از فناوری پرینت سه آینده بیشترین اعتنا را به خویش جلب نموده است، آن‌ها روی تنی چند از پروژه های مهم پررنگ ای شغل کرده اند که اکثری از آنان بوسیله هنرمندان مشهوری مانند Anish Kapoor و Grayson Perry با به کار گیری تکنولوژی های سه آجل تشکیل‌شده اند. قطعات متفاوت برای تشکیل داد به فناوری های مختلفی نیاز دارا‌هستند، از این رو Factum Arte از یکسری فناوری پرینت سه آجل متعدد مشتمل بر تکنولوژی های پرینت سه آجل SLA، پرینت سه بعدیFFF ، پرینت سه آینده SLS و پرینت سه آینده سیمان در شغل های خویش استعمال می نماید.

بازدید : 8
سه شنبه 7 تير 1401 زمان : 9:17

تشکیل داد ربات های کانال ای از نظر پرینت سه آینده تماما بی سابقه بود. پرینتر سه بعدی FDM پژوهشگران به صورت آزمایشی، پرینتر سه آینده خویش را با به کار گیری از طراحیCNC از OpenBuilds ساختند. آن‌ها این پرینتر سه آینده را به خواسته استعمال از محیط سرنگNordson EFD به مکان یک اسپیندل بی آلایش CNC سفارشی سازی کردند. فشار پنوماتیک بر روی محیط سرنگ بوسیله یک Dispenser Fluid Performus V تهیه گردیده و معیار تزریق را در دست گرفتن گردیده می نماید. این فرمان به جهت استعمال از نازل پلی اتیلن ۲۷ لزوم داراست. تکان در راستای x-y-z به وسیله یک پیروزی میکروکنترلر Arduino Mega 2560 در دست گرفتن می گردد.
پرینت سه آینده مارا توانمند به ساخت‌و‌ساز ساختار های قابل انعطاف با شرایط های متفاوت عملگرایی مانند انقباض ایزوتروپیک / آنیزوتروپیک و تغییرات صورت چندگانه، و نیز تهیه و تنظیم دوباره سعی می سازد. کانال هایی که در حضور میدان های مغناطیسی مجددا صورت می‌گیرند و به پاداش های فرنگی، با تغییر و تحول صورت دادن جواب میدهند. این سیستم ها میتوانند تحت عنوان داربست های بافت فعال برای کشت سلول ها و یا این که ربات های قابل انعطاف درست شده به تاسی از جانداران ای که در سطح آب معاش می نمایند، گزینه به کار گیری قرار گیرند

این ربات ها دربرگیرنده میکرو مهره های سیلیکونی، سیلیکون مایع، آب و ذرات کربنیک آهن می‌باشند. با اعتنا به بضاعت و توان این ربات در تعامل با آهنرباها به روشهای منحصربه‌فرد، دانشمندان از گروه ای از پیکربندی گوناگون برای هدف های متعدد به کارگیری کردند.

این ربات ها دارنده یک ساختار کانال ای به صورت فنر می باشند که یک چنگال در یک جهت آن قراردارد. وقتی که میدان مغناطیسی پر‌نور میباشد، نصیب فنر مانند انباشته شده و چنگال را با خویش میکشد. غیر فعال کردن میدان اذن میدهد تا چنگال توسعه یافته و یک توپ خرد آلومینیومی را بگیرد. این یک سیستم ربات کانال ای بسیار بی آلایش البته در عین حالا بسیار اثر گذار است.

بازدید : 10
دوشنبه 6 تير 1401 زمان : 9:46

معاش روزانه در یک شهر تعالی گاهی قادر است بسیار مالامال استرس، پرینتر سه بعدی FDM یکنواخت و ناامید کننده باشد، به خصوص در یک‌سال و نیم قبلی که چگونگی معاش محصور گردیده و مجموع پیوندها اجتماعی به دست کم رسیده میباشد. قسمت مالی حوزه‌ تجاریCanary Wharf در لندن برای بازگرداندن شعف و تقویت پیوندها اجتماعی، از یک طراح محلی به نامYinka Ilori که به ساخت‌و‌ساز نوآوری های رنگارنگ دارای شهرت میباشد برای پیاده سازی او‌لین زمین بسکتبال همگانی در‌این حوزه‌ امداد گرفت. پیشرفت این زمین بسکتبال به لطف استعمال از تکنولوژی پرینتر سه آجل قابلیت پذیر شد.
تشکیل داد زمین بسکتبال با استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی برای اول توشه
همان طور که در صورت می‌بینید زمین بسکتبال Yinka Ilori یک تاثیر دیده نواز حقیقی و واقعی میباشد. البته صرفا رنگ ها و گونه های درین زمین بسکتبال خاص نیستند. کف این زمین بسکتبال مانند زمین های بی آلایش از چوب طاقت فرسا یا این که بتن ساخته نشده، بلکه از کاشی های پرینت سه آینده گردیده ایجاد شده است که با به کارگیری از ماده پلی پروپیلن کمپانی انگلیسی OnCourt پیشرفته اند. یک مزیت اساسی در به کار گیری از فناوری پرینت سه آینده برای ایجاد کرد این کاشی ها این میباشد که علامت گذاری ها در پیاده سازی کاشی ها در حیث گرفته گردیده است، بدین ترتیب رنگ ها از دوام بیشتری نسبت به نشانه های نگارگری گردیده در زمین های بسکتبال ساده منتفع می‌باشند. Yinka Ilori در اینباره ذکر کرد: “رنگ های گزینه استعمال درین زمین بسیار سرزنده می باشند و اینجانب درنگ می‌کنم که زمان متعددی دوام خواهند داشت. این زمین یک زمین ورزشی میباشد و براین اساس احتمال ساییدگی وجود خواهد داشت ولی درنگ میکنم رنگ و مواد آن تغییر‌و تحول نکند. عموم از پایان هفته آغاز به استعمال از آن کرده اند ولی زمین هنوز در حالت خیر میباشد، به این ترتیب اینجانب تامل میکنم این یکی مزایای اساسی میباشد. “

بازدید : 8
شنبه 4 تير 1401 زمان : 9:28

دانشمندان کالج مینه سوتا یک ایمپلنت جمجمه روشن پرینت سه آینده گردیده تحت پرینتر سه بعدی FDM عنوان راهی برای مشاهده عمل مغز در سطح مغز موش ها گسترش داده اند. این دستگاه که See-Shell نامیده گردیده‌است می‌تواند به نظارت تلاش مغز در موقعیت های گوناگون مغز آدم مانند ضربه مغزی، فراموشی و پارکینسون یاری دهد.
مشاهده کارایی مغز با استعمال از جمجمه روشن پرینت سه آینده گردیده
سوحاسا کداندارامایا، یکی‌از نویسندگان این مطالعه و استادیار مهندسی مکانیک در کالج علم ها و مهندسی دانش کده مینه سوتا خاطرنشان کرد: “غرض ما این میباشد که ببینیم آیا خواهیم توانست در زمان های وقتگیر برهه زمانی با قسمت های گرانقدر سطح مغز موش موسوم به کورتکس یا این که قشر خاکستری مغز رابطه برقرار کنیم؟ این طرز داده ها جدیدی راجع‌به شیوه کارایی مغز بشر به ما می‌دهد. این تکنولوژی برای ما قابلیت و امکان مشاهده نصیب عمده ای از کرتکس را با در اختیار گرفتن و اعتنا بی نظیر در حین تحریک قسمت های خاصی از مغز برای ما آماده می نماید”.

به صورت معمول اکثر پژوهشگران بر روی بخشها خرد مغز تمرکز کرده و سعی بر شعور همگی جزئیات آن دارا‌هستند. با این حالا، امروزه دانشمندان دریافته اند هر اتفاقی که در هرمورد از بخش های مغز چهره دهد به طور هم وقتگیر دیگر قسمت های مغز نیز اثر می‌گذارد.
پرینت سه آینده جمجمه روشن و چک کارایی مغز
دانشمندان به طور دیجیتالی سطح جمجمه موش ها را کپی کرده و آنگاه از پوشه های نسخه برداری دیجیتال برای ساخت‌و‌ساز جمجمه روشن تصنعی و مصنوعی با به عبارتی خطوط مو جود روی جمجمه اساسی به کار گیری می نمایند. در طی یک جراحی ظریف، نصیب فوقانی جمجمه این موش با جمجمه روشن پرینت سه آتی گردیده جایگزین می‌شود. این جمجمه تصنعی به پژوهشگران اذن می‌دهد تا به طور همزمان با تصویر برداری از مغز، شغل آن را نیز تصویب نمایند.

بازدید : 8
پنجشنبه 2 تير 1401 زمان : 9:15

به گفته دانشجویانIDEC ، فناوری Independent Dual Extruder (IDEX) که در پرینترهای پرینتر سه بعدی FDM سه آجل شرکت ترکیب شد‌ه‌است به ویژه در کاهش ایجاد سبک امداد نموده است. این مسئله در پیشبرد پروژه های علمی قبل از مهلت های مقررشان اثرگذار است. Perrone خاطر نشان کرد: “علم آموزان در طول روند پیاده سازی میتوانند با‌گاز و با به کارگیری از مدلهای چاپی سه آجل ایده های خویش را محاسبه و تحقق بخشند.”

ساختار IDEX قابلیت و امکان چاپ دو ماده یا این که دو رنگ متعدد را در حالی که یک رمز ابزار در پارک جای‌دارد را آماده نموده است و از این روش از ریزش پلاستیک مذاب بر روی قطعه خودداری می نماید. ضمن این، ساختار IDEX قابلیت و امکان چاپ متقارن با هر دو راز ابزار همزمان برای دو موازی شدن گنجایش ساخت را مهیا میاورد.

در سال ۲۰۱۷ موسسه IED بارسلونا به مراد خریداری نمودن تکنولوژِی برای علم آموزان با مقصود مضمون‌ سازی ایده های پروژهایشان از فناوری پرینت سه آتی بهره مند شد. این فرمان سبب به پیشرفت مفاهیم خودروسازی برای ۲۰۳۵ شهر، اسباب و اثاث جانبی مد و سبک هایی برای دور و اطراف های مریض‌خانه ها گردیده است. در فیض آزمایشگاه Maker Lab پرینترهای سه آینده Sigma و Sigmax از کمپانی پرینتر سه آجل BCN3D را گزینش نموده است.

پیشنهاد آنلاین پرینت سه آتی

تسریع در پروسه تولید ابداع با پرینت سه آتی
Raffaella Perrone ، رئیس گسترش قسمت پیاده سازی موسسه IED بارسلونا توضیح بخشید: “مثال سازی سریع از التفات ویژه ای به ویژه در فن های پیاده سازی برخوردار‌است. به لطف این تکنولوژی نو که ما آن را در دسترس داریم، ساخت‌و‌ساز مثال های نخستین سریع به فرآیند های ابتکار عمل سرعت میبخشد”.

بازدید : 10
چهارشنبه 1 تير 1401 زمان : 9:15

استدلال اینکه می خواستم مقطعش گرد باشه این بود که شل خیس و خوب میشه دریم کچر پرینتر سه بعدی FDM را ایجاد کرد و همینطور زیبایی خاصی هم داره . از اون جایی که میخواستم کارم خیلی خاص و مهیج باشه پیشنهاد پرینت سه آجل مالامال دریم کچر هم دادم. پس از اینکه کادر قلبی دریم کچر و پرهای دریم کچر به دستم رسید، صرفا به‌این تفکر افتادم که در شرایطی‌که پرینت سه آتی خلا نمیتونستم چیزی بدین تمیزی و زیبایی داشته باشم.
اصلاح کردن مالامال دریم کچر
پرها فوق العاده بودن و پوسته قلب همونی بود که میخواستم. اما بایستی به طراح هم آفرین بیان کرد. مطمئناً این پرها نمی توانستند با تکنولوژی دیگری ساخته بشوند. یااینکه هزینه اش خیلی بالا میشد! آنقدر سلیقه داشتم که دلم نیومد تجربیات تصحیح کردن این دریم کچر فوق العاده رو با شما به اشتراک نگذارم.

نحوه اصلاح کردن دریم کچر dream catcher با پرینت سه آتی

چه‌گونه دریم کچر قلب صحیح کنیم؟
وسایل مایحتاج:
پرینت سه آجل پوسته دریم کچر
پرینت سه آجل لبریز دریم کچر
نخ کوبلن دو رنگ سپید و صورتی
قیچی
سوزن
چسب حرارتی
گل تصنعی و مصنوعی خرد
پرینت سه آینده دریم کچر
بعداز پرینت سه آتی پوسته دریم کچر و پرها ، نخ کوبلن را فراهم می‌کنیم. اینجانب اینجا از دو رنگ به کار گیری کردم. زیرا خیلی شادمان بودم و میخواستم اواسط دریم کچر قلب هم خیلی قشنگ بشه. اما این شغل به صورت اتفاقی سبب شد دریم کچرم عالی در بیاد که دلیلشو بهتون میگم. آغاز از میانه بالای قلب آغاز می‌کنیم. اینجانب از کمپانی پرینتر سه آجل آیدیزاین خواستم که پوسته قلب بالاش جایی برای آویزون کردن داشته باشه برای اینکه شم کردم اینطوری زیباتره تا اینکه با نخ به دیوار آویزونش کنم. برای آغاز نخ کوبلن را در نصیب بالای قلب و دقیقا اواسط گره می‌زنیم. بعد از آن همانطور که در فیلم پایان این ورقه مشاهده می‌کنید به سمت راست پیش میریم و ۱۴ توشه نخ را بدور فریم گره می‌زنیم تا به ۱۵ نصیب تقسیم بشه. بهتره به مکان بدور کادر پیچیدن نخ؛ اون نصیب هایی که میخواهید را گره بزنید تا نظم صورت هندسی دریم کچر محافظت بشه و موقعی که در به دور آینده نخ نو را وارد نخ گذشته میکنید ، نخ گذشته جابه جا نشه و صورت هندسی منظمی در پایان به دست بیارید. در به دور آینده و دورهای آینده تا انتها نخ ها را از میانه نخ های بدور پیشین رد میکنید. و سفت نخ را می کشید . تنها مواظب باشید نخ پاره نشه. و در انتها میانه عمل را گره بزنید. میانه دریم کچر میتوانید هر چیزی که دوست دارید بگذارید. اینجانب از گل تصنعی خرد استعمال کردم. در پایان پرهای پرینت سه آینده گردیده را با نخ کوبلن به گوشه های دریم کچر قلب و نصیب زیر وصل میکنیم. در حالتی که سوالی داشتید در بخش ایده ها بپرسید.

بازدید : 6
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 10:30

گروهی از پژوهشگران در دانش گاه صنعتی نانیانگ سنگاپور (NTU) جوهر جدیدی پرینتر سه بعدی FDM با امکان پرینت سه آتی گسترش داده اند که از گرده گل آفتابگردان ایجاد شده است. این جوهر زیستی با دوام، مقرون به صرفه و سازگار با دور و بر زیست می‌تواند برای ساخت قطعات برای مهندسی بافت یا این که دارو رسانی گزینه استعمال قرار گیرد. یک کدام از مزایای این جوهر زیستی با مبنا گرده گل آفتابگردان، توان محافظت صورت خویش بعد از گذاشتن روی ورقه ایجاد کرد یک پرینتر سه آتی زیستی میباشد که پیاده سازی فرآورده آخری را راحت خیس می سازد.

پیشنهاد آنلاین پرینت سه آینده
توسعه و گسترش یک جوهر پرینت سه آتی جدیدی با به کار گیری از گرده گل آفتابگردان
تکنولوژی پرینت سه آتی زیستی، مجموع تکنیک هایی را که قابلیت و امکان تشکیل داد ساختارهای سلولی با خصوصیت های شبیه بافت های طبیعی را آماده می نمایند گرد هم آورده میباشد. احتمالاً پرکاربردترین این مراحل ها اکستروژن میباشد. چاپگر سه آینده زیستی مانند یک پرینتر سه بعدیFDM ، جوهر که معمولاً یک هیدروژل دربردارنده سلول است را لایه به لایه تزریق می نماید. یکی مطرح ترین معضل های این تکنیک، محافظت صورت هیدروژل میباشد. به همین استدلال میباشد که جوهر به صورت سنتی در نوعی ماتریس تزریق میگردد که بعد از اتمام فرایند کنار نهاده میگردد. براین اساس پژوهشگران دانش گاه NTU سنگاپور می خواستند جایگزینی پیدا نمایند تا دیگر از ماتریس به کار گیری نکند و بدین ترتیب ضایعات مربوط به پرینت سه آجل زیستی را به دست کم برسانند.

پروفسور Cho Nam-Joon، مولف و سرپرست این استیناف توضیح اعطا کرد: “چاپ زیستی می‌تواند یک بحران باشد چون موادی که جوهرها از آن درست شده اند معمولاً بسیار قابل انعطاف میباشند، به‌این مضمون‌ که ساختار میتواند در طی چاپ وخیم گردد. ما با تهیه خاصیت مکانیکی گرده گل آفتابگردان یک جوهر با اساس گرده گل توسعه و گسترش داده ایم که میتواند برای پرینت بنا هایی با یکپارچگی ساختاری بالا آیتم به کارگیری قرار گیرد. این یک دستاورد تعالی میباشد چون روند تشکیل داد جوهر گرده استوار و مقرون به صرفه میباشد. از آن جا که گونه های مختلفی از انواع گرده با اندازه، صورت و خصوصیت های متمایز وجود دارااست، می قدرت از سوسپانسیون میکروژل گرده برای ساخت و ساز کلاس جدیدی از مواد پرینت سه آینده سازگار با دور و اطراف زیست به کار گرفت. “

بازدید : 9
يکشنبه 29 خرداد 1401 زمان : 9:18

دانش معماری مشمول طرح ریزی، پیاده سازی و ایجاد کرد بنا های فیزیکی میباشد. پرینتر سه بعدی FDM یک‌سری سال میباشد که نصیب معماری و پیاده سازی استعمال از فناوری های پرینت سه آجل را شروع کرده اند. امروزه دیگر بنا های پرینت سه آجل گردیده عجیب نیستند و به کار گیری استودیوهای پیاده سازی و موسسات معماری از دستگاه های پرینتر سه آتی رومیزی برای ساخت‌و‌ساز سبک های سه آینده به یک روند معمول تبدیل گردیده است. خلال این، تعداد شرکتهای معماری که در سراسر عالم از فناوری چاپ سه آینده استعمال می نمایند تخت‌گاز در حالا ارتقاء میباشد. در‌این نوشته‌ی‌علمی فواید به کارگیری از تکنولوژی پرینت سه آتی برای موسسات پیاده سازی و معماری آیتم تحقیق قرار گرفته میباشد.
مزایایی استعمال از تکنولوژی پرینت سه آتی در صنعت معماری
چنانچه فناوری های پرینت سه آتی مزایایی نسبت به طرز های مرسوم نداشتند احتمالاَ دلیلی برای تلفیق این فناوری در معماری وجود نداشت. در واقع مزایای تکنولوژی پرینت سه آینده در حوزه پیاده سازی و معماری بسیار زیاد میباشد. Jose Aguilar، بنیانگذار و مدیرعامل استودیوی māk در تگزاس دراین باره اعلام‌کرد: “اینجانب از سال ۲۰۰۸ از چاپ سه آتی به کارگیری می کرده ام و خیلی سریع مزایای آن در مورد های پیاده سازی و معماری را مشاهده کردم. قابل انعطاف افزارهای پیشرفته برای صنعت معماری، تولید و ساخت مبلمان مدام از توان حقیقی در ساخت و ساز طرح های هندسی بغرنج بسیار جلوتر بوده اند. فناوری پرینت سه آینده مزایای بزرگی برای مثال کاهش مجال طراحیCAM آماده می‌آورد”.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 112
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 131
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 3838
  • کدهای اختصاصی